Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Rólunk » Cikkek
Miért nem csak egy szerszámforgalmazó cég a sok közül a BGS-TECHNIC?

Csak egy újabb kínai termékeket, importáló német vállalat?

Jogos kérdés, mivel szinte csak ilyen jellegű forgalmazók vannak Magyarországon!

A válasz egyszerű! A szerszám nem attól lesz jó választás, hogy földrajzilag hol gyártják!

Európában sok szerszám gyár zárt be az elmúlt 20 évben. Azok, akik ma is gyártanak, jellemzően ipari minőséget állítanak elő, de vannak sajnos negatív példák is! Olaszországban, Spanyolországban, Franciaországban, de Németországban is sok gyártó végez termelést!

A kulcsszó a minőség!

A minőség nem attól lesz jó, hogy hol van a gyár!

Sok esetben átverés az is, hogy a márka tulajdonosa, vagy forgalmazója jelzőket aggat rá, / Prémium, Profi, Ipari, Magas minőségű… stb./!

Az sem garancia, hogy Nyugat Európai a forgalmazó vállalat! 

Rendkívül gyenge, használhatatlan szerszámokat forgalmaz több Kelet Európai cég, hangzatos neveket adva silány áruiknak, és a garancia jogszabályban előirt minimumját is megsértve!

A garanciaszolgáltatás határozza meg, hogy a termék vásárlása okozhat-e később csalódást!

A BGS-Technic cég, már 45 éves, de igazán az elmúlt 10 év fejlesztései kiemelték a tömegből!

Az autóiparban történő fejlődés üteméhez egyedülálló módon alkalmazkodó (tudatos, minőségi fejlesztések mellett), meghatározó forgalmazó lett az egyedi szerviz szerszámok értékesítési területén!

Egyetlen versenytárs sincs Magyarországon, aki folyamatosan, hetente rukkolna elő új szerszámokkal! Ebben az ár kategóriában nincs európai vállalt, aki ilyen széles választékot tudna nyújtani!

Önmagában ennyivel nem érte be a BGS!

Sokat dolgozunk, hogy árban, és szolgáltatásokban is maximumot tudjuk nyújtani!

A német országban működő minőségellenőrző laborban függetlenül attól, hogy Európából, vagy Ázsiából érkezik raktárunkba szerszám, minden esetben műszeres diagnosztikai vizsgálatot végeznek a német minőség ellenőrök.

Célunk hogy szervíze munkájában fontos szerepet tölthessünk be, és segíthessük forgalma növekedését, miközben költséget takarítsunk meg partnereinknek! EZÉRT A MINŐSÉG NAGYON FONTOS SZÁMUNKRA!

Ez a háttér teszi lehetővé a korlátlan garancia biztosítását!

Magyarországon kizárólag cégünk, mint vezérképviselet látja el a fordított garanciaszolgáltatást!

Bármilyen BGS szerszámot, ami kifogásolható, azonnal kicserélünk!

 

Nem számit hol vette, mikor vette! Nincs szükség a termék visszaküldésére. Bízunk partnereinkben. Mikor a csere megérkezik Önhöz, csak akkor kell átadni a hibás terméket. Nincs felesleges postázás, nincs időhúzás! Mottó: A munka nem állhat meg!

 

A BGS fontos szolgáltatása hogy az összes szerszám készletben lévő termékek, kivétel nélkül, mind megrendelhető. Sajnos mindenkivel előfordult, hogy elveszett a szerszám készletből egyetlen tartozék. Bosszantó ez akkor, amikor például egy drága vezérlés rögzítő készlet lesz hiányos.

Nem csak a szerszámok, de az összes doboz, koffer, szivacsbetét, és minden tartozék pótolható, hogy rendszerünk mindig tökéletes legyen. Mivel időkorlát nincs a garanciális rendezésre, lényegében örök darab lehet a BGS szerszám rendszerünk, akkor is, ha elveszítünk, vagy külső tényező miatt tönkre menne szerszámunk.

Az írásunk elején feltett kérdésre válaszunk:

A BGS Technic magas színvonalon, ellenőrzött minőségű szerszámokat, rendkívüli szolgáltatásokkal forgalmazó, kiemelkedő nagy múltú német cég!

És miért pont az elefantszerszam.hu?

Cégünk szakemberei 26 éves tapasztalattal rendelkeznek a BGS szerszámok forgalmazásának területén. Kiemelt együttműködésünknek köszönhetően egyetlen cég vagyunk, amely a teljes BGS palettát forgalmazza Magyarországon. Kizárólag mi biztosítjuk a kiemelt garanciális ügyintézést!

Igyekszünk árainkkal is a legjobb ajánlatot nyújtani, ezért örömmel vesszük, ha visszajelzést kapunk, ha nem oldalunkon találja a legjobb vásárlási feltételeket!

A vezérlés

A vezérlés lehet szíj, lehet lánc, mindenképp figyelmet, és profi megoldást igényel! A BGS Technic garantált minőségi, költséghatékony megoldás a célszerszámok beszerzésére!

A vezérlés csere, tudás, gyakorlat, és megfelelő, pontos szerszámok nélkül a motor cseréhez vezető egyenes út!

Vezérlés minden belső égésű motorban van: lehet szíjas, láncos, de még fogaskerekes is. Mindre igaz, hogy figyelmet igényel. Főként a szíj és a lánc.

Az alkatrészek minősége lehetőleg gyári kell, hogy legyen. A célszerszámok minősége is fontos, de egyáltalán nincs jelentősége, hogy nagy név legyen! Hatalmas árkülönbségek vannak ezen a területen, de a gyenge, csomagtartóból, vagy piacon, a földön lévő pokrócról árult névtelen szettek komoly kockázatot jelenthetnek!

A vezérlés gyűjtőfogalom, egy motorban vagylagosan megtalálható vezérműlánc és -szíj, valamint kiegészítőik együttesen. Ezek cseréje a célszerszámokon kívül jól felszerelt műhelyt feltételeznek.

Az 1$-ért csoda 500 darabos szerszámot kínáló oldalakról vett dugókulcs készlettel belevágni a műveletbe, csodálatos bátorság J

A motornak szüksége van a vezérlésre, a vezérműtengely szabályozza a szelepek nyitását, zárását. A vezérműtengely pedig a főtengelytől kapja a hajtást, szíjon, láncon, vagy fogaskerekeken keresztül.

A motorunk lelke többet érdemel két csavarhúzótól és egy kombinált fogótól (ja és persze a szigszalag)

Személyautóknál a legelterjedtebb a csendessége miatt a szíjas vezérlés. Ezt akkor is érdemes cserélni, ha használt autót veszünk, és a „becsszó tegnap cseréltünk vezérlést”-től komolyabb bizonyíték van a karbantartásra!

A vezérműtengelyt hajtó főtengelyt a dugattyúk hajtják. Azaz a dugattyúk mozgása és a szelepek nyitása erősen összhangban kell, legyen. Hibázni itt nem lehet! A célszerszámoknak nélkülözhetetlenek!

A BGS célszerszámok szinte minden forgalomban lévő motorhoz rendelkezésre állnak. Áraink sok esetben egyetlen autó szervízdíján megtérülnek!

A fogaskerék-vezérlés bár hosszú élettartamú, mondhatni karbantartásmentes, ám zajos. Ezért aztán jellemzően teherautókon használják, ahol a zajkomfort kevésbé fontos, mint a szervizigény.

Ennek ellenére ezek rendszeres ellenőrzése, és magas futás teljesítménynél a cseréje a motor élettartamát nagyban befolyásolhatja! A láncok is nyúlhatnak, és szélsőséges esetben szakadhat!

A minőségibb szíjakhoz profi leírás is jár, ennek ellenére érdemes szakemberre bízni a cserét!

A vezérműlánc terelőlapokon fut, fontos számára a kenés és a feszítés, utóbbit az olajnyomás adja meg.

A személyautók esetén leginkább elterjedt megoldásnak számító vezérműszíj csendes, de tervezetten karbantartásigényes. A gyártók kilométerben és időben is maximalizálják a szíjak élettartamát, de ezeket minden esetben optimális esetre kell érteni. Mivel a vezérműszíjjal jellemzően a vízpumpát, illetve dízelmotoroknál az üzemanyagszivattyút is meghajtják, fokozott terhelésnek van kitéve, főként olajszivárgás esetén, ami a motor főtengely-szimeringjétől is származhat.

 

A vezérlés összetett motoralkatrész. Meghibásodása legtöbbször komoly motor- és azon keresztül anyagi kárt okoz. Ezért is érdemes a csereperiódusokat legalább szigorúan betartani. Jó, ha tudjuk, mivel a vezérműlánc íves terelőkön és hidraulikus, az olajnyomással dolgozó feszítőn fut, kenésre van szüksége, ugyanúgy a motorolaj keni, ahogyan a motor egyéb belső elemeit is. A láncos motorok esetén tehát még egy kicsivel fontosabb az olaj- cseréje és minősége, különben a lánc is jobban kopik.

(Az olajcserék és szűrők cseréje kreatív embereknek otthon sem okoz leküzdhetetlen feladatot. A BGS szerszámok között Kraftmann név alatt célszerszámokat talál otthoni szereléshez. Olajszűrő leszedő fogók, kupakok, olajleeresztő szerszámok, emelők, olajleeresztő tankok, és további 8000 szerszám.)

 Érdemes figyelni a vezérlés hibájára utaló jelekre, átugrott vezérlésre utalhat a motor egyenetlen járása, erőtlensége, míg a vezérműlánc nyúlása a zajos vezérlésből lehet felismerhető. Ilyenkor ajánlott a motor ellenőriztetése, a vezérlés szükség szerinti cseréje.

 

Mi történhet, ha elhanyagoljuk, vagy nem szakszerűen történik a javítás, esetleg nincs kéznél a megfelelő szerszám? Bármely alkatrész megszorul, a szíj elszakad, úgy a motorban a felső holtpontnál járó dugattyú (k) összeérnek a nyitott szelepekkel, utóbbiak jellemzően mindenképp görbülnek, ahogyan sérülnek a szelepvezetők, akár a himbák és a dugattyútetők is. Mivel a motor jellemzően még tesz néhány fordulatot a szíj szakadása után is, legtöbbször az összes henger összes szelepe kukába megy egy szíjszakadás esetén. Az említett cserélendő vezérlés alkatrészek és BGS célszerszámok szinte filléresek ahhoz képest, hogy milyen motorkárt kockáztatunk azzal, ha elspóroljuk a cseréjüket, vagy nem szakember végzi a cserét, megfelelő eszközök nélkül!

A megszoruló, a szivárgó vízpumpa is tönkre teheti a motort, ezért a szíjjal együtt mindenképp ajánlott a cseréje, ami akkor szinte alkatrészáron elvégezhető. Külön a teljes vezérlés munkadíjával egyenlő mértékű beavatkozást igényel, ráadásul a legtöbb szerelő még szerény futás után sem ajánlja visszatenni a kibontott szíjat, hanem újat javasol.

 

A vezérműszíjat vízpumpával együtt ajánlott cserélni, meg persze a vezető- és feszítőgörgők cseréje is fontos az új szíj beépítésekor

Egyes DOHC motorok esetén két vezérműszíj is van, a vízpumpát egy harmadik külön szíj is hajthatja, utóbbi előnye, hogy a vízpumpa beállásakor nincs motorkár

 

Fontos hogy többször is leírjuk, a vezérműszíj, vagy a lánc cseréje nem tartozik, az otthon elvégezhető szerelések körébe. Jellemző, hogy alapos tudás, célszerszám és persze gyakorlat is szükséges hozzá.

Mivel a vezérléscsere díjának legalább felét a munkadíj teszi ki, érdemes minden elemét egyszerre cserélni, már csak azért is, mert a szíj, a feszítők és a vízpumpa itt is hatással vannak egymásra, ha közülük egyet újra váltunk, a régi elemek a friss alkatrész élettartamát is drasztikusan rövidítik, vagy épp az új küldi gyors halálba a korábbiakat. Mivel a munkadíj mindenképp jelentős tétel, továbbá igen sok múlik a vezérlésen, érdemes minőségi alkatrészeket vásárolni, lehetőleg egy gyártótól. A BGS szerszámok költsége egyetlen vezérlés cserénél megtérülhet, és ügyfele is elégedett lehet, mert biztonságos célszerszámokkal garantált minőséget kap!  

Csavarlazító

A villamos energia hővé történő alakításának az egyik módja az indukciós villamos hevítő és fűtő rendszer!

Az indukciós hevítés teljesítményelektronikája, az iparban és a háztartásban sokoldalú formában alkalmazott villamos hevítési eljárás. Fő alkalmazási területe a fémfeldolgozó ipar. Mivel a fűtött munkadarabhoz történő hőbevitel tiszta és gyors, a környezetvédelem lényegesen megnövekedett követelményeinek is eleget tesz. A környezet nincs kitéve termikus és atmoszférikus megterhelésnek. Az eljárás különleges előnye abban a lehetőségben rejlik, hogy a hő magában a munkadarabban jön létre.

Ilyen eszköz a BGS 2169 cikkszámú készlet, ami nálunk elérhető!

 

 

A BGS 2169 a művelet során a hevítendő anyagban (rozsdás, szorult csavar) örvényáramokat kelt egy megfelelően elhelyezett tekercs áramának változtatása által. A hevítő tekercsben folyó váltakozó áram váltakozó mágneses teret kelt a tekercs körül, ami a vezetőképes munkadarabban örvényáramokat indukál, az örvényáramok pedig felhevítik a munkadarabot!

MDRjN